Menedżerowie w wielu organizacjach działają pod ogromną presją: czasu, oczekiwanych wyników, konkurencji, oczekiwań przełożonych i podwładnych. Wymaga się od nich wysoko rozwiniętych kompetencji w wielu obszarach.
Cel:
Celem szkolenia jest pomoc osobom zarządzającym w rozwijaniu wiedzy i umiejętności w zakresie przywództwa, motywowania pracowników, usprawniania komunikacji wewnętrznej, zarządzania sobą w czasie oraz budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami, tak by działać synergicznie i wspólnie osiągać sukcesy.
Uczestnik po szkoleniu uświadomi sobie:
- co sprawia, że kierownik staje się liderem i przywódcą
- zapozna się z mechanizmami psychologicznymi regulującymi zaangażowanie w pracę
- będzie umiał motywować swoich pracowników wykorzystując model przywództwa sytuacyjnego oraz perswazję
- rozwinie swoje kompetencje w zakresie wyznaczania strategii działania, celów, konstruowania planów działania i konsekwentnego ich realizowania
- będzie wiedział jak korzystać z informacyjnej i energetycznej roli emocji w swojej pracy, zarówno do zarządzania personelem, jak i osobistego rozwoju
- pozna i nauczy się stosować modele prowadzenia rozmowy motywującej, oceniającej i dyscyplinującej, tak by nie zagrażały one samoocenie pracowników, ale wzmacniały zaangażowanie w pracę i optymalizowały efektywność działania.
- 15 – 16 marca 2012 r. Zajęcia trwają w godzinach od 9.00 do 15.00 (8 godzin lekcyjnych)
- Andrzej Szastok – Prezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
- profesjonalnie przeprowadzone szkolenie
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
- konsultacje z trenerem po szkoleniu
- poczęstunek.
- ING Bank Śląski 65 1050 1331 1000 0022 7889 9790,gdzie w tytule przelewu proszę wpisać imię, nazwisko oraz tytuł szkolenia
- opłatę należy dokonać najpóźniej do 09.03.2012r