Wiadomości z Rudy Śląskiej

Kolizja na "zakręcie mistrzów". Jeden pas ruchu w kierunku Katowic jest zablokowany

  • Dodano: 2020-03-17 15:15, aktualizacja: 2020-03-18 10:02

Na "zakręcie mistrzów" na Drogowej Trasie Średnicowej doszło do kolizji dwóch samochodów osobowych. Dodatkowo na prawym pasie znajduje się zepsuta ciężarówka.

Kolejne zdarzenie drogowe na "zakręcie mistrzów". Na jezdni w kierunku Katowic na Drogowej Trasie Średnicowej zepsuła się ciężarówka. Kierowca TIR-a stanął na wysokości "zakrętu mistrzów" częściowo na poboczu i prawym pasie. Na miejscu szybko pojawiły się odpowiednie, które zabezpieczały miejsce zdarzenia.

Chwilę później w tym samym miejscu zderzyły się ze sobą dwa samochody osobowe. Najprawdopodobniej kierowcy byli rozkojarzeni, ponieważ próbowali zobaczyć co dzieje się na prawym pasie.

Na szczęście nikt nie ucierpiał w tym zdarzeniu. Obecnie prawy pas jest nadal zablokowany.

Zobacz także

Komentarze (6)    dodaj komentarz »

  • observer

    Do ilu wypadków ma tam jeszcze dojść zanim służby odpowiedzialne zamontują fotoradary?

  • Sokół

    Bo oni wolą montować tam, gdzie jako tako zagrożenia nie ma, ale za to można zarobić na tych, co bez Yanosika pojadą... Hajs, hajs, hajs...

  • marek743

    włoncz myślenie

  • Iks

    A widziałeś gdzieś fotoradar na jezdni trzypasmowej???

  • Kamila

    Jakie fotoradary? Potrafisz myśleć? To nie predkosc jest problemem. To nieumiejętność w prowadzeniu pojazdów. Hamowanie na gwałt w ostatnim momencie, zle wyprofilowana droga i często mokra. Jeśliby postawili fotoradar, to spotęgowałoby ilość wypadkow przez właśnie hamowanie. Nie przez predkosc znowu podkreślę, lecz przez lek do fotoradarów. 90% kierowców mimo, ze jedzie przepisowo, to przy fotoradarach zwalniają do 20/30km/h przy ograniczeniu 50. To pierwsze zagrożenie, drugim jest tamowanie ruchu przez właśnie takie osoby. Ci jadący za nimi również będą musieli drastycznie zwalniać. Wystarczy jedna osoba z gorszym refleksem spowodowanym np. Wiekiem, lub osoba z gorszymi hamulcami czy zestresowana widokiem hamujących samochód. Kończąc. Widać, ze nie masz prawa jazdy i z jazda samochodem masz niewiele wspólnego. Stawianie fotoradarów, leżących policjantów czy ograniczenia, nie rozwiążą problemu. Nikt nie uczy kierowców, by w zakrętach albo dodawać delikatnie gazu utrzymując swoją stała predkosc albo przejechac go nie dodając gazu. W żadnym wypadku nie hamowac, bo straci się przyczepność i wyląduje się jak ci wszyscy co zapisali się tam w historii.

  • Kamila

    Jakie fotoradary? Potrafisz myśleć? To nie predkosc jest problemem. To nieumiejętność w prowadzeniu pojazdów. Hamowanie na gwałt w ostatnim momencie, zle wyprofilowana droga i często mokra. Jeśliby postawili fotoradar, to spotęgowałoby ilość wypadkow przez właśnie hamowanie. Nie przez predkosc znowu podkreślę, lecz przez lek do fotoradarów. 90% kierowców mimo, ze jedzie przepisowo, to przy fotoradarach zwalniają do 20/30km/h przy ograniczeniu 50. To pierwsze zagrożenie, drugim jest tamowanie ruchu przez właśnie takie osoby. Ci jadący za nimi również będą musieli drastycznie zwalniać. Wystarczy jedna osoba z gorszym refleksem spowodowanym np. Wiekiem, lub osoba z gorszymi hamulcami czy zestresowana widokiem hamujących samochód. Kończąc. Widać, ze nie masz prawa jazdy i z jazda samochodem masz niewiele wspólnego. Stawianie fotoradarów, leżących policjantów czy ograniczenia, nie rozwiążą problemu. Nikt nie uczy kierowców, by w zakrętach albo dodawać delikatnie gazu utrzymując swoją stała predkosc albo przejechac go nie dodając gazu. W żadnym wypadku nie hamowac, bo straci się przyczepność i wyląduje się jak ci wszyscy co zapisali się tam w historii.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.