8 lipca zapraszamy na szkolenie "Krok po kroku" - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej z pozyskaniem środków na jej rozpoczęcie.
Decyzja o otwarciu własnej firmy nasuwa wiele pytań. Brak odpowiedzi na część z nich może skończyć się fatalnie. Badania potwierdzają, że przedsiębiorstwu najtrudniej jest przetrwać pierwszy rok swojej działalności. W tym okresie kończy działalność średnio około 40% firm.
Szkolenie będzie kierowane do osób fizycznych, które mają zamiar rozpocząć własną działalność gospodarczą (zarówno bezrobotnych jak i pracujących, a także studentów i absolwentów), i będzie podzielone na dwa moduły, z możliwością odbycia obydwu modułów łącznie, lub tylko jednego z nich, w zależności od potrzeb uczestnika.
Czas trwania: 9.00-16.00 (7 h)
Ilość osób w grupie: maksimum 20 osób.
Miejsce: Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o. ul. Karola Goduli 36, 41-703 Ruda Śląska
Podczas szkolenia uczestnik:
- Przejdzie krok po kroku procedurę otwierania działalności,
- Dowie się, jakie rodzaje wsparcia może pozyskać,
- Otrzyma listę teleadresową instytucji, jakie świadczą pomoc dla przedsiębiorstw,
- Pozna zasady i metody prowadzenia księgowości w mikroprzedsiębiorstwie,
- Pozna zasady tworzenia biznes-planu umożliwiającego mu ubieganie się o wsparcie zewnętrzne.
- Metody prowadzenia szkolenia:
wykład interaktywny
prezentacja
ćwiczenia
Trenerzy:
Grzegorz Rączka - prawnik, księgowy; były pracownik Urzędu Skarbowego; obecnie Główny Księgowy Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o. oraz doradca ds. księgowości dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Sonia Dors - absolwentka Politechniki Śląskiej o specjalności: zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie, absolwentka studiów podyplomowych Brokerzy Sieci, ukończyła rachunkowość I i II stopnia w Polskim Towarzystwie Ekonomicznym w Gliwicach, specjalistka ds. projektów w Rudzkim Inkubatorze Przedsiębiorczości, Asystentka Kierownika Projektu i Specjalistka
ds. informacji i promocji w Regionalnym Ośrodku Europejskiego Funduszu Społecznego w Rybniku.
Cena szkolenia:
- Moduł 1: 39,84 PLN + 23% VAT = 49 PLN
- Moduł 2: 39,84 PLN + 23% VAT = 49 PLN
- Łącznie: 79,67 PLN + 23% VAT = 98 PLN
lub
98 PLN zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
W cenę szkolenia wliczone jest:
- profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu,
- konsultacje z trenerem po szkoleniu,
- poczęstunek.
Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia e-mailem ( imię, nazwisko, telefon kontaktowy) na adres b.miklaszewski@inkubatorrudzki.pl oraz uiszczenie opłaty przed szkoleniem, w kasie Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o.
formularz zgłoszeniowy [75 kB]
program szkolenia [207 kB]