Przystąpiliśmy do konkursu "Najpiękniejsze Miasto Tour De Pologne" w kategorii miasto premii. Komisja będzie oceniać dekoracje miejsc, krajobrazów i witryn sklepowych oraz przebrania kibiców, które powinny zawierać elementy narodowe oraz elementy rowerowe. Zachęcamy do włączenia się w akcję.
Tegoroczny Tour de Pologne odbywa się wyjątkowych okolicznościach – Polska świętuje właśnie stulecie odzyskania niepodległości, a sam wyścig obchodzi 90. urodziny. Po raz kolejny wyścigowi towarzyszy konkurs „Najpiękniejsze Miasto Tour de Pologne”, skierowany do wszystkich ludzi kochających sport i kolarstwo i chcących z jak najpiękniejszej strony zaprezentować miasto, w którym mieszkają.
Pięknie udekorowane miasta i zaangażowanie lokalnych samorządów w tę inicjatywę to znakomite dopełnienie sportowej rywalizacji na najwyższym poziomie. Wspaniali kibice od zawsze są znakiem rozpoznawczym Tour de Pologne, co podkreślają sami zawodnicy zauroczeni fantastyczną atmosferą na trasie wyścigu – zauważa Ewa Rybarczyk z Lang Team.
Mamy nadzieję, że mieszkańcy Rudy Śląskiej również włączą się w tę inicjatywę – podkreśla Krzysztof Piecha, naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Promocji Miasta. - Liczymy nie tylko na gorące dopingowanie zawodników, ale także na przygotowanie dekoracji w barwach narodowych, związanych z tematyką rowerową. Zachęcamy, żeby przygotować je własnoręcznie lub wykorzystać do tego flagi, szaliki lub inne gadżety. Można nimi udekorować na przykład okna, balkony czy ogrodzenia lub po prostu ubrać się na biało-czerwono i wyjść kibicować – dodaje.
Konkurs jest nie tylko szansą na zaistnienie w polskich i światowych mediach najciekawszych pomysłów, ale także doskonałym polem do promocji miasta. Dekoracje miast, które zgłoszą się do konkursu będą prezentowane w relacjach medialnych z Tour de Pologne, a zwycięzca w każdej z trzech kategorii – najpiękniejsze miasto startowe, etapowe i premii otrzyma przechodni Puchar Tour de Pologne, który zostanie wręczony podczas specjalnej konferencji prasowej.