Newsletter do klientów – skuteczne i pewne narzędzie

Czas czytania: 2 min.
Warto zapoznać się z zaletami e-mail marketingu. Ta forma reklamy zyskała już dużą popularność, gdyż zapewnia precyzyjne dotarcie do określonej grupy docelowej. 
 
 
Szczególnie godny polecenia jest newsletter, mający na celu utrzymanie dobrego kontaktu z dotychczasowymi klientami. W ostatnim czasie przez firmę silnet.pl została przygotowana wysyłka newslettera dla klientów Studia Optycznego 44 z okazji 6 urodzin istnienia firmy. Klienci zostali powiadomieni o najnowszej ofercie salonu, aktualnych promocjach oraz wydarzeniach związanych z urodzinami. 
 
 
Prace związane z kampanią obejmują: 
  • opracowanie koncepcji newslettera
  • stworzenie szablonu łącznie z przygotowaniem treści i grafik, 
  • skuteczną wysyłkę (po wcześniejszych testach w różnych programach pocztowych), 
  • przedstawienie podsumowującego raportu. 

Sprawdź skuteczność regularnej wysyłki newslettera do grona stałych klientów.

Barbara Łukomska-Piłat
Źródło: B.Łukomska

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe