Wiadomości z Rudy Śląskiej

Weź udział w BROKERAGE EVENT

  • Dodano: 2012-11-14 19:00, aktualizacja: 2012-11-15 20:59

Jesteś przedsiębiorcą z województwa śląskiego, działającym w branży ICT lub multimedialnej? Ta propozycja jest dla Ciebie! Weź udział w BROKERAGE EVENT!

 

Co to jest?

  • Okazja do wypromowania przedsiębiorstw o innowacyjnym podejściu do swojej branży. Śląskie firmy będą mogły zaprezentować się wielkim światowym graczom, takim jak SONY, HTC, LG czy Huawei, i przedstawić swoje produkty bądź rozwiązania oparte o nowoczesne technologie i wynalazki.
  • Brokerage Event to światowe wydarzenie organizowane przez największy w Europie klaster ICT - Cluster 55°. Obecna edycja to dwudniowe wydarzenie, w czasie którego mikro i małe przedsiębiorstwa w ciągu dziesięciominutowych prezentacji (tzw. pitch meetings), mają szansę zaprezentować swoje produkty przed międzynarodowymi korporacjami, by zachęcić do współpracy.

 

Dla kogo?

  • Wydarzenie jest skierowane do tych innowacyjnych firm europejskich z branży ICT i multimedialnej, które chcą rozwinąć skrzydła na rynku międzynarodowym u boku najlepszych i największych graczy.

 

Gdzie?

  • Wydarzenie odbędzie się w dniach 10 – 11 grudnia 2012 r. w szwedzkim Malmś – zaledwie 15 minut od lotniska w Kopenhadze.

 

Jak to wygląda?

  • Obecna edycja Brokerage Event trwa dwa dni. W każdym dniu, 20 firm dostaje szansę by w ciągu 10 minut przedstawić swój produkt przed gigantami biznesowymi i zachęcić ich do współpracy.
  • Precyzyjnie! Brokerage Event zakłada przedstawienie konkretnego produktu - a nie działalności firmy. Oferty firm konsultingowych nie będą rozpatrywane.
  • O określonej godzinie, przedstawiciel firmy jest zaproszony do sali, w której w ciągu 10 minut ma okazję zaprezentować swój produkt przed firmami takimi jak Sony, Telia Sonera i Huawei. Co ważne, nie ma możliwości przedłużenia limitu czasu! Wszyscy są równi i każdy ma 10 minut by przedstawić się z jak najlepszej strony.

 

Jak wziąć udział?
 

  • Pierwszym krokiem jest napisanie do nas maila na adres: info@inkubatorrudzki.pl. Skontaktujemy się i przeprowadzimy przez proces rejestracji.
  • Organizator eventu dokona selekcji zgłoszeń, wybierając te najwyższej jakości
  • i zarazem najbardziej odpowiadające zainteresowaniom międzynarodowych firm, przed którymi będą prezentowane.
  • Przedsiębiorstwa, zarekomendowane przez Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości, które zostaną zaproszone na Brokerage Event, za udział w wydarzeniu nic nie płacą. Przewidziana jest jednak opłata no-show fee w wysokości 500€, w przypadku rezygnacji z udziału mimo zatwierdzenia.

 

 

Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o. po raz kolejny ma przyjemność pośredniczenia w nawiązaniu kontaktów biznesowych pomiędzy innowacyjnymi krajowymi start-upami i MŚP, a gigantami światowego biznesu ICT takimi jak: Sony, HTC, LG, Huawei, ST Ericsson, RIM BlackBerry czy TeliaSonera.

 

Wcześniejsze doświadczenie wynika ze ścisłej i owocnej współpracy szwedzkiego klastra z Rudzkim Inkubatorem Przedsiębiorczości w kreowaniu Śląskiego Klastra Multimedialnego.

 

Z dumą możemy się pochwalić, iż w poprzedniej edycji Brokerage Event, która odbyła się 5-26 czerwca br. w Lund (Szwecja), Śląski Klaster Multimedialny reprezentowała firma CodePill, która pozytywnie przeszła proces wstępnej weryfikacji technologii/produktu. Firma zaprezentowała innowacyjne rozwiązania informatyczne, umożliwiające publikacje treści multimedialnych w formie aplikacji Smart TV dla najnowszych modeli telewizorów.

 

Świat należy do odważnych, a wystarczy dobry, prekursorski pomysł i 10 minut, by móc działać ramię w ramię z najlepszymi i największymi kolosami rynku ICT. Wyrażamy nadzieję, że przykład sukcesu firmy CodePill zachęci inne krajowe firmy o innowacyjnym podejściu, do wzięcia udziału w tej, bądź kolejnych edycjach Brokerage Event.

 

Zapraszamy do współpracy!

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu RudaSlaska.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również