Franczyza Żabki jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które pragną prowadzić własny niewielki biznes na podstawie sprawdzonego wielokrotnie modelu. Firma jest liderem na polskim rynku i zapewnia kompleksowe wsparcie na wszystkich etapach współpracy. Jak wygląda otwarcie Żabki w mniejszej miejscowości oraz jakie korzyści można zyskać jako franczyzobiorca? Przyjrzyjmy się bliżej temu zagadnieniu.
Sklep w pełni wyposażony i gotowy do przyjęcia klientów
Jedną z zalet franczyzy Żabki jest to, że osoba chętna do współpracy z tą marką nie musi mieć własnego lokalu ani martwic się o jego wyposażenie. Firma bowiem sama zajmuje się wynajęciem i przystosowaniem nieruchomości do wszystkich potrzeb i standardów. Wyposażenie takie, jak lodówki, lady, regały i wiele urządzeń, dostarczane jest przez franczyzodawcę. Franczyzobiorca otrzymuje także kompletne zatowarowanie.
Dzięki tak wypracowanemu modelowi franczyzy przedsiębiorca oszczędza czas i środki, które musiałbyś wnieść w przygotowanie miejsca działalności od podstaw. Tego typu rozwiązanie sprawdza się zwłaszcza w mniejszych miastach, w których nie jest łatwo znaleźć odpowiedni lokal pod prowadzenie sklepu.
Żabka inwestuje w sukces franczyzobiorcy
Pomimo zapału do pracy i chęci prowadzenia własnego biznesu wielu przedsiębiorców z małych miast zmaga się z problemem braku kapitału na start. W przypadku współpracy z Żabką ten problem nie istnieje. Aby otworzyć sklep pod szyldem Żabki, wystarczy około 5.000 zł wkładu własnego, który przeznacza się na zakup kasy fiskalnej oraz uzyskanie koncesji na sprzedaż alkoholu w urzędzie gminy. Pozostałe koszty, takie jak adaptacja lokalu, wyposażenie sali sprzedaży, remonty czy opłaty za regularne dostawy towaru, pokrywa sama Żabka.
Dodatkowym wsparciem jest polisa na biznes, czyli grupowe ubezpieczenie, które działa jak przysłowiowa poduszka bezpieczeństwa. Tego typu rozwiązanie jest unikalne w skali całego kraju, gdyż zapewnia współpracującym z firmą franczyzobiorcom ochronę w przypadku nieprzewidzianych sytuacji.
Szkolenia i wdrożenia w technologie – przygotowanie do pracy
Warto także podkreślić, że jako franczyzobiorca Żabki przedsiębiorca z małego miasta nie pozostaje pozostawiony sam sobie. Przed uruchomieniem sklepu każdy z franczyzobiorców przechodzi szkolenie, które przygotowuje go do praktycznego zarządzania. Ponadto – zarówno przedsiębiorca, jak i jego pracownicy mają swobodny dostęp do platformy rozwojowej Żabki, na której mogą doskonalić umiejętności w dowolnym czasie.
Mała franczyza Żabki idzie z duchem czasu i dlatego dostarcza nowoczesne narzędzia technologiczne, które usprawniają codzienne prowadzenie własnego biznesu. Dzięki nim można zarządzać całym sklepem nawet ze zwykłego telefonu, bez potrzeby dojazdu do sklepu.
Marketing i promocja na ogólnopolskim poziomie
Nie da się ukryć, że każdy w Polsce zna sieć Żabka, a dla biznesu prowadzonego w mniejszych miastach rozpoznawalność marki ma duże znaczenie. Każdy franczyzobiorca korzysta z ogólnopolskiej kampanii marketingowej, wspólnych reklam w telewizji czy internecie, które budują zaufanie klientów i przyciągają do sklepu, bez dodatkowych kosztów.
Jak dołączyć do społeczności franczyzobiorców Żabki?
Nie trzeba być z dużego miasta, aby realizować swoje cele i zbudować firmę. Franczyza sieci Żabki to właściwy biznes dla osób, które chciałby prowadzić własny, dobrze prosperujący interes obarczony jedynie minimalnym ryzykiem, ale za to przy maksymalnym wsparciu zaufanego partnera. Dzięki tak dobrze wypracowanemu modelowi każdy może rozwinąć się jako przedsiębiorca nawet w tych mniejszych miejscowościach.
Czy łatwo jest zostać częścią społeczności franczyzobiorców sieci Żabka? To bardzo proste. Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie www Żabki, zadzwonić lub napisać na czacie. To może okazać się pierwszy krok do sukcesu w biznesie.