Od początku swojej działalności JYSK przykłada dużą uwagę do swoich pracowników. Kluczowe jest to, aby zapewnić im jak najlepsze warunki zatrudnienia, aby z dumą reprezentowali swojego pracodawcę. Z tego powodu firma często wdraża – zarówno za swoim pośrednictwem, jak i kadry – różne ciekawe inicjatywy pracownicze. Część z nich przedstawimy w niniejszym artykule!
Tymczasowe otwarcie sklepu w Irlandii
We wrześniu bieżącego roku otwarto czwarty sklep JYSK na terenie Irlandii. Jednakże samo wydarzenie stało pod znakiem zapytania, ponieważ kilka dni przed, okazało się że zaistniały problemy w prawidłowym działaniu systemu zraszaczy w sklepie. Na szczęście managerowie wykazali się zaangażowaniem i wpadli na pomysł, aby pracownicy wyszli na zewnątrz do konsumentów. Przygotowano ekspozycje i asortyment, a słoneczna pogoda tylko sprzyjała pozytywnej atmosferze. Mimo trudności w tymczasowym otwarciu obiektu wzięło udział prawie 1000 klientów!
Poleć JYSK
Osoba poszukująca zatrudnienia, często bierze pod uwagę opinię znajomego, który może zachęcić ją do aplikowania do jego pracy. Z tego powodu w JYSK Polska zdecydowano się wdrożyć program, mający na celu propagowanie idei polecania potencjalnych kandydatów przez pracowników – niezależnie czy mowa o członkach rodziny, partnerach, czy przyjaciołach. Gdy zainteresowany zostanie zrekrutowany i pomyślnie przejdzie program wprowadzający to osoba rekomendująca będzie mógł liczyć na bonus. Osoby polecone, z racji znajomego na miejscu szybciej i łatwiej przyzwyczajają się do warunków pracy w JYSK, co jest wartością dodaną zarówno dla nich, jak i samej firmy.
Program rozwojowy DMT
JYSK wielokrotnie zaznacza, że ambasadorami marki są właśnie pracownicy. Dlatego też ci najbardziej zaangażowani mogą liczyć na wsparcie rozwojowe w postaci, chociażby programu DMT (District Manager Trainee), dedykowanego ludziom na stanowiskach kierowniczych sklepu. Udział w przedsięwzięciu pozwala na:
- rozwinięcie zdolności pracowniczych,
- naukę nowych umiejętności,
- szansę otrzymania stanowiska Kierownika Regionu.
Całość zamknięta jest w ramach 200 godzin przeznaczonych na szkolenia, odbywających się w przeciągu 10 miesięcy.
Podsumowanie
Nie są to oczywiście jedyne możliwości, pozwalające wykazać się osobom pracującym w JYSK.
Jest to jedynie dowodem na to, że stale wdrażają oni pomysły propagujące istotne dla marki wartości, z korzyścią zarówno dla firmy, jak i samego pracownika.