Wiadomości z Rudy Śląskiej

MAVIKA - lokalnie w Katowicach, globalnie online!

  • Dodano: 2022-01-12 08:00, aktualizacja: 2022-01-12 08:11

Marketing poprowadzi każda agencja marketingowa, ale nie każda zrobi to dobrze. Na co zwrócić uwagę, decydując się na współpracę z podmiotem zewnętrznym? Czy warto zainwestować w marketing? Tego dowiesz się z poniższego artykułu!

Marketing internetowy – fanaberia czy inwestycja?

Ze zlecaniem usług w zakresie marketingu internetowego jest jak z każdymi innymi usługami: można uszyć koszulę samemu, ale nie dość, że prawdopodobnie pochłonie to sporą część Twojego dostępnego czasu, to jeszcze efekt tych działań może być żaden: ubranie nie będzie pasowało, lub będzie źle skrojone, a materiały dobrane nieodpowiednio do projektu. Innymi słowy, poświęciłeś bardzo dużo czasu na coś, co finalnie nie przynosi żadnych efektów, ani nie jest specjalnie użyteczne. A przecież gdybyś zlecił uszycie spodni krawcowi, zapewne efekt byłby zadowalający, a i czas realizacji o wiele szybszy (no i nie Ty ponosisz koszt w postaci czasu). 

Tak samo jest z marketingiem: zlecenie promocji zespołowi, który zna się na rzeczy, często jest efektywniejsze: wzrasta zaufanie do marki, sprzedażŚ O zgrozo, wciąż znajdą się tacy, którzy uznają działania marketingowe za zbędny dodatek lub co więcej: wyrzucenie pieniędzy w błoto. Jednak wystarczy spojrzeć na największe marki, których tempo rozwoju zawstydza najszybszych sportowców. Łatwo można zauważyć, iż inwestują one sporą część właśnie w marketing. Świetnym tego przykładem jest IKEA, czy McDonald’s. Poprawne pytanie brzmi więc: czy jesteś gotów na rozwój swojej marki? Jeśli tak, jak wybrać odpowiednią agencję?

Lokalne agencje z międzynarodowym zasięgiem

Agencji marketingowych jest bardzo wiele. Jak więc spośród tylu dostępnych ofert wybrać tę właściwą? Istnieje kilka aspektów, na które warto zwrócić uwagę, aby współpraca na poziomie firma-agencja była zadowalająca. Przede wszystkim:

  • Umów się na rozmowę bądź spotkanie – często już przy pierwszym kontakcie możesz wyczuć, czy macie to wspólne flow. Nić porozumienia wpłynie na późniejsze efekty współpracy. Przygotuj pytania oraz doprecyzuj oczekiwania wobec agencji.
  • Sprawdź, jak prezentuje się agencja w sieci – skoro mianują się specjalistami od marketingu internetowego, zwróć uwagę na ich stronę internetową i prowadzone social media. W ten sposób wybadasz również charakter agencji. 
  • Zwróć uwagę na kompetencje i doświadczenie – jeśli chcesz mieć gwarancję dobrych efektów, wybieraj agencje z kilkuletnim doświadczeniem o kompetentnym, kompletnym zespole. Zminimalizuje to również ryzyko delegowania działań innym podmiotom.

Wieloletnim doświadczeniem oraz zespołem składającym się z multum umiejętności (a tym samym możliwości) począwszy od copywriting’u po reklamy i strategie, może pochwalić się agencja Mavika. To lokalna agencja z siedzibą w Katowicach, jednak jej zasięg jest wręcz nieograniczony! Na swoim koncie specjaliści mają prowadzenie firm z województw z północnej części kraju, czy nawet marek międzynarodowych. Jeśli interesuje Cię kreatywna i skuteczna komunikacja marketingowa w internecie, skontaktuj się z agencją MAVIKA!

Sylwia GerlaczekSylwia Gerlaczek
Źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu RudaSlaska.com.pl.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.