Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Rudzie Śląskiej od 1 lipca wznawia bezpośrednią obsługę Klientów oraz przyjmowanie wpłat gotówkowych w kasie przedsiębiorstwa.
Biuro Obsługi Klienta i kasa będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00.
W celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa, oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Rudy Śląskiej, a także pracowników PWiK, zarząd przedsiębiorstwa prosi o przestrzeganie poniższych zasad:
- obsłużeni zostaną tylko klienci w maseczkach (poprawnie założonych) oraz w rękawiczkach jednorazowych,
- przy wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce (pojemnik z płynem dezynfekującym umieszczony jest przy wejściu),
- wewnątrz budynku BOK może znajdować się tylko 1 osoba.
Ze względu na istniejące nadal zagrożenie epidemiczne, PWiK zachęca, do załatwiania spraw w następujący sposób:
- drogą pocztową na adres: PWIK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej, ul. Pokoju 13, 41-709 Ruda Śląska
- drogą elektroniczną: bok@pwik.com.pl, awarie@pwik.com.pl
- pod numerami telefonów: Biuro Obsługi Klienta 32/34 24 300, bezpłatny numer awaryjny 994.
Jednocześnie PWiK przypomina, że przedsiębiorstwo nadal wstrzymuje się z działaniami w terenie mającymi na celu m.in.: wymianę wodomierzy, odczytów wodomierzy lub innymi pracami eksploatacyjnymi, które nie są niezbędne dla utrzymania prawidłowego funkcjonowania infrastruktury.
- Pragniemy również poinformować, że powyższe zmiany nie wpłyną negatywnie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków. Mamy nadzieję, że wprowadzone ograniczenia spotkają się z Państwa zrozumieniem i wyrozumiałością - czytamy na stronie PWiK Ruda Śląska.