Prowadząc serwis GSM, na pewno na co dzień borykasz się z tym, że klienci oczekują jak najniższej ceny za zleconą naprawę. Jako przedsiębiorca działający w branży GSM, doskonale wiesz, że cena usług determinowana jest jakością podzespołów. Czy zatem warto rezygnować z wysokojakościowych części, oferując tym samym naprawę w konkurencyjnej cenie? Podpowiadamy, jak wybrać pomiędzy ceną i jakością podzespołów w serwisie GSM.
Da się taniej?
Branża serwisów GSM niestety nie jest zbyt lubiana przez klientów. Dlaczego? Wizyta w punkcie napraw zawsze stanowi skutek nieszczęśliwego wypadku. Koszt naprawy nie może być zaplanowany z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, ponieważ urządzenie potrzebne jest praktycznie z dnia na dzień. Nic więc dziwnego, że każdy Klient liczy na jak najszybszą i najtańszą naprawę, aby móc znów korzystać z ulubionego smartfona. Jako serwisant możesz zatem zastanawiać się, czy korzystać ze sprawdzonych podzespołów, czy zaryzykować i kupić je taniej, oby tylko spełnić oczekiwania klienta pod względem ceny.
Warto wybierać sprawdzone podzespoły
Smartfon to urządzenie, które użytkowane jest codziennie i intensywnie. Zdecydowanie rekomenduje się zatem stosowanie wysokojakościowych części. Możesz oczywiście zamówić np. wyświetlacz, czy baterię od przypadkowego producenta za znacznie niższą cenę, ale istnieje spore ryzyko, że komponent nie będzie działał prawidłowo, a Klient szybko wrócić z reklamacją. Niezadowolony użytkownik to ogromne zagrożenie dla Twojego biznesu. Szczególnie w czasach powszechnego dostępu do Internetu i kreowania wizerunku na podstawie publicznych opinii. Jak jednak utrzymać biznes na rynku, wybierając droższe podzespoły? W końcu klient podejmuje decyzje o zleceniu głównie na podstawie ceny za obsługę. Rozwiązaniem Twoich problemów może być profesjonalna hurtownia GSM, z którą warto rozpocząć długoterminową współpracę, korzystać z benefitów i rabatów za staż, obniżając w ten sposób koszty naprawy.
Części zamienne i oryginalne
W hurtowni GSMOK znajdziesz zarówno oryginalne, jak i zamienne części do popularnych modeli smartfonów i nie tylko. Należy jednak podkreślić, że nie należy montować zamiennika, nie informując o tym Klienta. Ma on bowiem prawo zdecydować, czy woli oryginalną (nieco droższą część), czy tańszy zamiennik. Większość Twoich Klientów nie zna się tak na specyfice napraw GSM, jak Ty, dlatego cierpliwym i szczegółowym objaśnieniem różnic między częściami zamiennymi a oryginalnymi na pewno wzbudzisz w Kliencie zaufanie i razem dojdziecie do korzystnej dla obu stron umowy.