MOPS Ruda Śląska przekazuje informację dla osób korzystających z dodatku mieszkaniowego.
Z uwagi na zmianę funkcjonowania administracji budynków mieszkaniowych informujemy, że w celu potwierdzenia wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego i uzyskania aneksu czynszowego (w przypadku braku możliwości potwierdzenia wniosku osobiście) należy zwrócić się e-mailem do administracji o przesłanie, na adres e-mail wnioskodawcy, takiego potwierdzenia/zaświadczenia wraz z aneksem czynszowym i drukiem "Informacje o budynku i lokalu" (druk znajduje się w zakładce Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, wnioski i pliki do pobrania). Adres e-mailowy należy odnaleźć na stronie internetowej poszczególnych administracji.
Następnie, taki wniosek wraz z potwierdzeniem i aneksem, należy:
- przesłać za pośrednictwem poczty polskiej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej ul. Markowej 20 41-709 Ruda Śląska
- lub złożyć w skrzynce podawczej, która znajduje się przed wejściem do Ośrodka
- lub w skrzynce podawczej przy Sekcji Pracowników Socjalnych adekwatnie do miejsca zamieszkania.
O wszystkich zmianach będziemy na bieżąco informować na stronie internetowej Ośrodka.