Kampania społeczna „Zwolnij, bo się przejedziesz”

Czas czytania: 2 min.

Ruszyła akcja “Zwolnij, bo się przejedziesz”. Hasło kampanii ma skłaniać do refleksji. Pozwala opowiedzieć się po stronie korzyści wynikających z bezpiecznej jazdy, dlatego bohater kampanii, grany przez znanego aktora Dawida Ogrodnika, jest uosobieniem najlepszego kolegi, który nie gani, nie karci, a po prostu podpowiada, że warto zwolnić, gdy jedziemy samochodem.

“Zwolnij, bo się przejedziesz”

Pośpiech oraz przekonanie o własnych umiejętnościach, połączone z pewnością dotyczącą technicznych możliwości samochodu to najczęstsze powody przekraczania prędkości przez polskich kierowców. Na problem zbyt szybkiej jazdy zwraca uwagę ogólnopolska kampania społeczna „Zwolnij, bo się przejedziesz”, realizowana przez działającą w Ministerstwie Infrastruktury Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

– Co piąty wypadek na naszych drogach spowodowany jest niedostosowaniem prędkości do warunków ruchu. Co istotne, zbyt szybka jazda jest najczęstszą przyczyną wypadków ze skutkiem śmiertelnym – czytamy na stronie KMP Ruda Śląska.

Zwolnij, bo się przejedziesz, jest kampanią społeczną zwracającą uwagę na jazdę z nadmierną prędkością, a jej ambasadorem jest aktor Dawid Ogrodnik. Celem kampanii jest promowanie bezpiecznego zachowania na drogach.

Więcej informacji na temat kampanii na stronie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

 

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe