Podziel się opinią na temat atutów i promocji Rudy Śląskiej!
W Rudzie Śląskiej rozpoczynają się badania marki miasta i jego wizerunku. Swoją opinią na jego temat podzieli się 1000 osób – mieszkańców Rudy Śląskiej i Polski. Badania prowadzone będą w związku z pracami nad przygotowaniem strategii promocji Miasta na lata 2018 – 2021.
W Urzędzie Miasta trwają prace nad przygotowaniem strategii promocji miasta na lata 2018 – 2021. Strategia ta wyznaczać będzie kierunki promocji i komunikacji miasta, a także budowania pożądanego wizerunku. W ramach działań związanych z przygotowaniem dokumentu przeprowadzone zostały już warsztaty strategiczne z przedstawicielami mieszkańców, Urzędu Miasta i instytucji miejskich, wykonane zostały także analizy otoczenia miasta i jego słabych i mocny stron, a także szans i zagrożeń. Kolejnym elementem przygotowania strategii są właśnie badania marki Miasta Ruda Śląska.
Badania prowadzone będą dwoma metodami – bezpośrednią i telefoniczną. Część ankieterów wyjdzie na ulice Rudy Śląskiej, żeby zapytać o opinię rudzian, a część będzie prowadzić badanie telefoniczne pytając o zdanie mieszkańców reszty Polski.
Po raz pierwszy Ruda Śląska będzie prowadziła badania dotyczące miasta poza jego terenem.
Do tej pory wiedza o Rudzie Śląskiej i opinia o niej nie była sprawdzana wśród mieszkańców Polski. Dlatego chcemy dowiedzieć się, co o naszym mieście myślą inni, co im się w nim podoba, co ich do nas może przyciągnąć, jaki obraz naszego miasta funkcjonuje poza Rudą Śląską. Taka wiedza pozwoli skuteczniej promować nasze miasto – podkreśla prezydent Grażyna Dziedzic. – Ankiety zostaną przeprowadzone wśród 500 rudzian oraz 500 mieszkańców pozostałych miast Polski – dodaje.
Badania w mieście ruszą w sobotę 24 lutego. Od tego momentu do poniedziałku 12 marca na terenie Rudy Śląskiej spotkać będzie można ankieterów, którzy przeprowadzać będą badanie wśród mieszkańców. Każdy ankieter będzie miał identyfikator m.in. z nazwą badania oraz logo miasta.
Każda opinia jest dla nas cenna. Zachęcamy rudzian do aktywnego uczestnictwa w badaniu i podzielenia się z ankieterami swoimi przemyśleniami o naszym mieście i atutach – mówi prezydent Grażyna Dziedzic. – Te opinie, w połączeniu z oceną mieszkańców innych miast Polski, pozwolą nam stworzyć efektywną koncepcję promocji Rudy Śląskiej – dodaje.
Wyniki badań przedstawione zostaną w postaci raportu. Całość projektu badawczego zostanie zakończona 30 marca.




















Komentarze (60) DODAJ
A co do tego programu PiS w małych miastach łatwiej walczyć z smogiem, puszcza nitkę z gazem rok dwa i po problemie, później mapka że 60% kraju już bezpieczne. Dalej stwierdzą że na Śląsku ma być przemysł a nie mają mieszkać ludzie, więc ci ze Śląska niech spadają do zielonej zdrowej czystej Polski. I tak Polska B lub i C zyska nowych przesiedlonych rodaków :)
Podstawowy problem Grażyny to brak empatii do ludzi! Ona nawet z dzień dobry ma problem. Andrzej był pod tym względem mistrz świata!
Poza tym (możecie minusować) pisze jako ojciec pracownicy UM: na ile tym ludziom tam pracującym, tym zwykłym, starczy energii, sił by pracowaćza kwoty które teraz są? Dlaczego miasto się nie chwali jakie ma osiągnięcia w pozyskiwaniu nowych pracowników!? Wygrywa konkurs, Dowiaduje się taki ile ma zarabiać i się żegna ( to nie jednostkowych przypadek). A ci co pracują po lat naście, szczerze pisze się o łapówkach, to jak towygląda jak taki urzędnik zarabiający 2000-2500 na rękę wydaje decyzję dotyczącą kilkuset tysięcy złotych lub nawet milionów?! Jak taki człowiek ma nie mieć pokus?
Dlatego twierdzę ze tych szeregowych pracowników z punktu widzenia zarobków Grażyna poporstu nie traktuje poważnie!!!
Bo fakt jest taki że 2500 zł mając rodzinę to jałmużna nie pieniądze!!!
A taki Temida widac ma problem z zrozumieniem przeczytanego tekstu i pisze co popadnie by tylko obrazić człowieka, prawdziwy Polak!
Piszecie o zarobkach 2000-2500 zł?? W Polsce? Przecież u nas średnia to dwa trzy razy więcej. Za 2000 to Banderowcy pracują!!!
Wszechobecna zieleń w śląskiej aglomeracji to temat znany i każdy spoza naszej krainy się dziwi.
Za złego Stani były banery na Śląsku czy na lotnisku: szczęśliwi ludzie mieszkają w rudzie
.. albo nawiązanie do pewnej dawnej reklamy nie bądź..... Zainwestuj w Rudzie Śląskiej!
Za Grażyny była ta ruda dziewczyna i tyle.
Zły Andrzej zbudował ten okropny betonowy plac, gdzie teraz się lansuje władza na zdjęciach, a Górnicy mogli protestować!
Czym Ruda Śląska może być jak nie sypialnią? Miastem rond, ronda turbinowego? Miastem Biedronek? Miastem przez które się przejeżdża!?
Macie rację najlepsza rzecz w Rudzie Śląskiej to A4 i DTŚ!!! Za rok nas będą bardziej kojarzyć bo będziemy obok IKEI!!
Ps. Oczywiście współpraca miasta z kibolstwem jednej z drużyn to prawdziwy majstersztyk!!!
A wizerunek miasta powinno się kreować a w razie potrzeby bronić, u Grażyny brakuje i kreowania i obrony!!!
Przy czym jedno jest pewne. Miasta ościenne to historycznie miasta. Z wbudowaną mentalną strukturą miasta. Jak czytam jak mantra powtarzane "nie ma kafejek, deptaka", to właśnie o tym myślę. Nie ma, długo jeszcze nie będzie. Bo żeby były trzeba zmienić świadomość mieszkańców. W Halembie była kawiarnia (obok Miodowej Chatki). Zamknięta, bo nierentowna. Daleko nam do miasta. Z drugiej strony jednak działania w celu budowania miasta Ruda Śląska widzę - Burlach przyciąga mieszkańców ościennych miast, Aquadrom jakoś sobie w końcu radzi (wejść w sobotę raczej nie jest łatwo). Nie widzę tego w tak czarnych kolorach..