Firmy w początkowym okresie swojej działalności funkcjonują najczęściej według określonego schematu. Ponieważ głównie operują własnym, częstokroć jeszcze niedużym kapitałem, nastawiają się na zakup produktów/usług, po jak najniższych kosztach.
Ważne jest by w parze z konkurencyjną ceną, szła też wysoka jakość wybranego rozwiązania. I taką właśnie opcją, spełniającą oba wymienione wymogi jest w branży telekomunikacyjnej telefonia Internetowa TeleCube, o której traktuje niniejszy artykuł.
Telefonia VoIP – szyta na miarę potrzeb rozwijających się firm
Telefonia internetowa (nazywana również telefonią VoIP lub po prostu VoIP) TeleCube ze względu na swoje cechy jest idealnym rozwiązaniem dla startupów oraz mikro i małych firm, nastawionych na stały rozwój.
Wiele przedsiębiorstw zaczyna swoją działalność pracując pod adresem domowym, korzystając z wirtualnego biura lub wynajmując niewielkie, kilkumetrowe powierzchnie. W miarę upływu czasu, i rozrastania się mają miejsce zmiany głównej siedziby, a co z tym związane relokacje sprzętu i oczywiście przemieszczanie się pracowników. W kwestii zatrudnienia, modele w niewielkich firmach są też bardzo różne, acz niejednokrotnie zdarza się że projekty, nawet te kluczowe, realizują głównie freelancerzy czy okresowi współpracownicy świadczący usługi zdalnie, poza główną siedzibą firmy.
Biorąc pod uwagę, wyżej wymienione elementy, można śmiało stwierdzić, że telefonia TeleCube.pl znakomicie wpisuje się w potrzeby „firm na dorobku”.
Co oferuje telefonia TeleCube?
TeleCube.pl bazuje na technologii VoIP, połączenia są zatem realizowane poprzez sieć Internet, a każdy użytkownik musi posiadać dostęp do (najlepiej dobrej jakości) łącza Internetowego. Telefonia TeleCube.pl może zaproponować swoim Klientom, takie atuty jak:
- Kilka, niewykluczających się wzajemnie opcji sprzętowych do realizowania rozmów tj. poprzez laptop czy komputer (za pośrednictwem aplikacji VoIP np. darmowej TeleCube SIP), przy użyciu komórki (w tym przypadku można polecić aplikację Grandstream Wave), poprzez telefon VoIP, bądź przy użyciu analogowego aparatu telefonicznego (połączonego z bramką VoIP). Co istotne różne rodzaje sprzętu nie determinują konieczności korzystania z różnych numerów telefonicznych. Z tego samego numeru telefonicznego można korzystać np. w biurze na laptopie czy telefonie VoIP, a pracując zdalnie dzwonić przy jego użyciu np. z telefonu komórkowego.
- Darmowe rozmowy wewnątrz sieci.
- Stacjonarne numery telefoniczne z dowolnej polskiej strefy numeracyjnej (numer można wykupić z wybranej strefy, niezależnie od miejsca siedziby firmy) oraz numery zagraniczne z ponad 50 krajów.
- Niskie koszty połączeń, od 5 groszy netto za 1 minutę rozmowy (naliczanie sekundowe).
- Szeroki wachlarz opcji telekomunikacyjnych dla biznesu.
- Wielofunkcyjny, ale w prosty w obsłudze panel Klienta (dostępny 24h/dobę poprzez przeglądarkę internetową), m.in. z możliwością samodzielnego opracowywania i edytowania schematów centrali telefonicznej.
- Częstokroć wdrożenie usługi w kilka minut, bez konieczności podpisywania papierowych dokumentów (wersja prepaid).
Jak zatem widać, korzystając z TeleCube.pl, dana firma może w bardzo prosty sposób założyć swoją usługę telekomunikacyjną, a w razie potrzeby korzystać z niej w różnych miejscach, przy użyciu zróżnicowanych urządzeń (ale cały czas przy użyciu tego samego numeru, acz niewykluczone jest oczywiście używanie różnej numeracji) i modyfikować jej ustawienia w dowolnej chwili poprzez Panel Klienta. Dostęp do usługi można przydzielić osobom pracującym dla danej firmy zdalnie, wystarczy, że określony pracownik zainstaluje sobie odpowiednią aplikację na komputerze oraz skorzysta ze słuchawek z mikrofonem i już będzie mógł realizować połączenia.
Co wynika z powyższego, zmieniając główną siedzibę, dana firma może swoje numery bez problemu „zabrać ze sobą” do nowego adresu.
W tym miejscu powstaje jednak pytanie, ile kosztują usługi TeleCube.pl i czy młode albo małe firmy na nie stać? Odpowiedzi na drugą kwestię można udzielić jednym słowem – TAK. A poniżej uzasadnienie.
TeleCube.pl już od 9 zł netto/mc w pakiecie Mini
Zaczynając działalność gospodarczą, danej firmie wystarczy czasem jeden numer telefoniczny i ewentualnie faxowy. Numer fax przydaje się do korespondencji z urzędami czy też dla...podniesienia prestiżu. Może się to na pierwszy rzut oka wydawać dziwne, ale jednak Klienci postrzegają firmy posiadające numery stacjonarne jako bardziej wiarygodne, działające na rynku dłużej, a na takim wizerunku bardzo często niewielkim firmom zależy.
Wracając do sedna, podstawowa usługa TeleCube.pl to pakiet Mini, który kosztuje zaledwie 9 zł netto / miesiąc. W jego ramach można uzyskać jeden numer telefoniczny, dzięki któremu można dzwonić i odbierać połączenia oraz jeden numer faxowy (usługa – fax internetowy). I to na początek lub dla mikrofirmy w zupełności czasami wystarczy.
Wyższy poziom telefonii – wirtualna centrala telefoniczna
Dla bardziej wymagających czy też w kolejnej fazie rozwoju firma może zakupić wirtualną centralę telefoniczną. Wbrew pozorom nie jest to usługa droga, gdyż jej minimalna wersja, na 4 stanowiska kosztuje tylko 29 zł netto / mc. E-centrala to już jednak zupełnie inny, wyższy poziom obsługi Klienta. W wymienionej kwocie, można skorzystać z tzw. IVR, czyli automatycznej sekretarki, która łączy dzwoniącego z wybranym rozmówcą po wybraniu numeru tonowego. Co więcej jeśli dany odbiorca będzie akurat rozmawiał, dzwoniący będą mogli poczekać w kolejce (usługa kolejkowanie) słuchając muzyki i uzyskując, co jakiś czas informację o zajmowanym miejscu w kolejce.
Komunikaty powitalne można przygotować bezpłatnie, wykorzystując wirtualnego lektora lub odpłatnie korzystając z bazy profesjonalnych lektorów TeleCube.
To tylko niektóre funkcje centrali, oprócz nich można jeszcze skorzystać np. z przekierowania na numer komórkowy, bilingu online, bramki SMS, ankiet SMS, czy też (w wyższym pakiecie) nagrywania rozmów bądź telekonferencji. Więcej informacji na temat centrali telefonicznej można uzyskać na danej stronie.
TeleCube również dla dużych firm i korporacji
Podsumowując warto dodać, że telefonia TeleCube.pl sprawdza się również doskonale w dużych przedsiębiorstwach i instytucjach. Klientami TeleCube są m.in. PKP Energetyka, Górnik Zabrze S.S.A. Polska Żegluga Bałtycka S.A. czy Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach (polecamy przeczytać opinie Klientów o TeleCube). Większym firmom oferowane są rozbudowane wirtualne centrale czy też usługa SIP Trunk. Jeśli zatem dany startup będzie się rozwijał w bardzo szybkim tempie, to może cały czas bazować na telefonii TeleCube, ponieważ jest ona bardzo skalowalna i można ją rozbudowywać według aktualnych potrzeb i wymogów.
30 dni bezpłatnych, niezobowiązujących testów wirtualnej centrali lub pakietu Mini
Dla wszystkich firm, korzystających z portalu RudaSlaska.com.pl, które nigdy nie były Klientami TeleCube i wolą najpierw sprawdzić daną usługę, zanim się na nią zdecydują telefonia TeleCube proponuje wydłużone, bezpłatne testy pakietu Mini lub dowolnego pakietu wirtualnej centrali (nawet dla 32 stanowisk telefonicznych).
W ich ramach można uzyskać dostęp do panelu Klienta, przetestować konkretne usługi/funkcje oraz sprawdzić jakość połączeń, otrzymując pulę bezpłatnych minut i numerów telefonicznych. Testy potrwają 30 dni. Po ich zakończeniu można zrezygnować z usługi, lub nadal z niej korzystać w opcji prepaid lub przez podpisanie Umowy okresowej (12 miesięcy).
Celem skorzystania z okresu próbnego należy najpóźniej do 29 lutego br. wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.TeleCube.pl, podając w trakcie rejestracji hasło: „RudaSlaska”. Wszelkich niezbędnych informacji w kwestii skorzystania z testów udzieli dział handlowy TeleCube, dostępny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00, pod numerem: 22 1131415 wew. 2 lub pod adresem mailowym: : info@telecube.pl