reklamy w artykułach
Nie ufaj szybkim zyskom! Rudzianin stracił fortunę na fałszywe inwestycje
- Dodano 2024-10-24
Reklamy internetowe oferujące szybki zysk z inwestycji w akcje, kryptowaluty, obligacje czy zagraniczne inwestycje gruntowe to często pułapki.
Metropolia przygotowuje standardy dla uchwał krajobrazowych. Będzie porządek z reklamami?
- Dodano 2023-11-06
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia przygotowała ankietę dla mieszkańców, aby poznać ich opinię na temat ładu przestrzennego.
Coraz bliżej Święta?
- Dodano 2020-11-10
Powoli już zaczynamy czuć magię Świąt. Pojawiają się dyskusje o prezentach, a reklamy i sklepy zaczynają kusić ofertami i wystrojem.
Druk wieloformatowy dźwignią reklamy
- Dodano 2020-02-26
Reklama stanowi niezwykle popularną formę zaprezentowania się danej grupie odbiorców.
Gdzie głosować w wyborach? Lista lokali wyborczych
- Dodano 2018-10-19
Wybory samorządowe 2018 już w tę niedzielę, 21 października. Ze wszystkich stron dochodzą do nas reklamy nawołujące do wzięcia w nich udziału.
Ruda Śląska chce uporządkować reklamy
- Dodano 2018-01-25
W Rudzie Śląskiej przygotowywana jest tzw. „uchwała reklamowa”.
Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google - na czym polega?
- Dodano 2017-07-18
Pozycjonowanie stron internetowych to przynosząca najlepsze efekty metoda reklamy na zwiększenie widoczności Twojej witryny w sieci.
Ulotki wciąż skuteczne? Pracownicy firmy Brocool potwierdzają
- Dodano 2017-06-07
Ulotki ze względu na swoją niską cenę wciąż należą do najpopularniejszych form reklamy tradycyjnej.
Banery internetowe nie działają, czyli o nieskutecznej promocji w sieci
- Dodano 2017-01-03
Co 12 polski internauta używa wtyczek blokujących wszelkie reklamy wyświetlane na stronach internetowych. Większość osób wskazuje, że są one irytujące, nieinteresujące i niedopasowane do ich potrzeb czy zainteresowań.
Reklama telewizyjna - to warto wiedzieć
- Dodano 2016-10-12
Nuda jest tym, co zabija wszystko, co mogło stać się bezcennym skarbem. To prawidło idealnie prezentuje się na kanwie reklamy, szczególnie w czasach, w których wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Rzeczywiście, jako konsumenci staliśmy się bardziej wybredni i uważamy, że jesteśmy całkowicie odporni na wpływ przekazów reklamowych.