Z powodu aktualnej sytuacji epidemicznej od 9 do 27 listopada 2020 r. Urząd Miasta Ruda Śląska będzie zamknięty dla petentów. Każdą sprawę wymagają osobistego stawiennictwa w Urzędzie, będzie można załatwić po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.
- Zachęcam Państwa do korzystania z alternatywnych form kontaktów z magistratem: drogą telefoniczną, korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej, czyli poprzez e-mail lub ePUAP. Wszystkie wnioski potrzebne do załatwienia sprawy można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej - napisał wiceprezydent Krzysztof Mejer.
Jak czytamy na stronie rudzkiego magistratu, podczas wizyt w Urzędzie należy przestrzegać wymogów sanitarnych obowiązujących w budynkach użyteczności publicznej:
- nosić maseczki,
- dezynfekować ręce,
- zachowywać dystans społeczny – zarówno w biurach, jak i na korytarzach.
W celu załatwienia spraw, które nie wymagają osobistego kontaktu, należy skorzystać ze skrzynki podawczej, znajdującej się przy wejściu do budynku "A" i "B" Urzędu Miasta Ruda Śląska. Pisma wrzucane do "skrzynki podawczej" należy umieszczać w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie.
Na kopercie należy umieścić:
- imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy,
- numer telefonu kontaktowego,
- określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.
Jak informują urzędnicy, w przypadku przesyłek wrzucanych do "skrzynki podawczej" nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania!