Na początku kwietnia rudzki park wodny odwiedził trzymilionowy klient

Czas czytania: 1 min.

Milionowego Klienta Aquadrom gościł 26 czerwca 2015 roku, a dwumilionowego 15 czerwca 2017 roku. W 2019 roku, trzymilionowy Klient pojawił się już 4 kwietnia, gdyż ubiegły rok był najlepszym pod względem frekwencji. Obiekt odwiedziło blisko 550 tys. Klientów.

Tendencja, powyżej 500 tys. Klientów rocznie utrzymuje się od trzech lat.  

– Cieszymy się, że już na początku kwietnia możemy pochwalić się trzymilionowym Klientem. Świadczy to o coraz większej popularności naszego obiektu, za co serdecznie dziękujemy – komentuje Marta Malik, prezes Aquadromu.

Trzymilionowym Klientem okazała się Pani Ewelina Rzepecka z Zabrza, która jest stałym klientem aquaparku.

– Jestem bardzo szczęśliwa, że zostałam trzymilionowym Klientem. Oczywiście nie spodziewałam się tego, że dzisiejszy przyjazd do Aquadromu zakończy się tak miłą niespodzianką, chociaż od rana czułam, że coś się wydarzy – komentuje Pani Ewelina.

W nagrodę Pani Ewelina otrzymała karnet do wszystkich stref ważny do 30 grudnia br. oraz zestaw gadżetów.

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe