Informacja dla osób korzystających z dodatku mieszkaniowego

Czas czytania: 2 min.

MOPS Ruda Śląska przekazuje informację dla osób korzystających z dodatku mieszkaniowego.

 

Z uwagi na zmianę funkcjonowania administracji budynków mieszkaniowych informujemy, że w celu potwierdzenia wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego i uzyskania aneksu czynszowego (w przypadku braku możliwości potwierdzenia wniosku osobiście) należy zwrócić się e-mailem do administracji o przesłanie, na adres e-mail wnioskodawcy, takiego potwierdzenia/zaświadczenia wraz z aneksem czynszowym i drukiem “Informacje o budynku i lokalu” (druk znajduje się w zakładce Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, wnioski i pliki do pobrania). Adres e-mailowy należy odnaleźć na stronie internetowej poszczególnych administracji.

Następnie, taki wniosek wraz z potwierdzeniem i aneksem, należy:
– przesłać za pośrednictwem poczty polskiej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej ul. Markowej 20 41-709 Ruda Śląska
– lub złożyć w skrzynce podawczej, która znajduje się przed wejściem do Ośrodka
– lub w skrzynce podawczej przy Sekcji Pracowników Socjalnych adekwatnie do miejsca zamieszkania.

O wszystkich zmianach będziemy na bieżąco informować na stronie internetowej Ośrodka.

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe